Lockeby Arcade av FMCA

The Lockeby booth at Sundsvall's beer and whisky festival

I helgen var det Sundsvall Beer & Whisky festival. 🍺 Ett perfekt tillfälle för vår kund Lockeby Bryggeri att synas på.

För att liva upp deras monter bestämde vi oss för att skapa Lockeby Arcade. Vi la till en skärm och kontroll på vardera sidan av baren och på bara två veckor utvecklade vi en egen version av arkadklassikern, Asteroids. 🚀 Spelet blev en succé bland besökarna, och spelare som tog sig till topplistan gick hem med merch i form av t-shirts och klistermärken med Asteroids-tema.

– Tack alla som var hos oss och drack öl, snackade och spelade vårt spel Lockeby Arcade i helgen! Det ger så enormt mkt att få prata med er och få kreativ feedback, det ger energi att fortsätta med det vi gör. Säger Frans, ägare av Lockeby Bryggeri.

Missade du att besöka mässan? Om två veckor besöker Lockeby Nolia Beer X-mas Festival i Umeå, då har du chans igen att försöka slå high score i Lockeby Arcade 🍻

Du kan se mer av varumärkesarbetet vi har gjort för Lockeby Bryggericasesidan. Letar ditt företag också efter nya sätt att sticka ut? Du hittar våra kontaktuppgifter på kontaktsidan!