Ny kund Hoome Mäkleri

Hoome Mäkleri
Hoome Mäkleri, kontoret vid Köpmangatan i Sundsvall

Välkommen hem, Hoome! Vi är glada över att presentera vår senaste medlem till familjen, Hoome Mäkleri. Hoome Mäkleri är en mäklare och fastighetsmäklare som grundades i Sundsvall under 2017. Sedan dess har mäklarfirman växt och idag har de kontor i Härnösand, Sundsvall och Hudiksvall.

Hoome vill hjälpa alla dem som letar efter ett nytt hus och vill hjälpa dem med att ta bättre och enklare beslut. Hos Hoome hittar du inte bara villor, radhus eller lägenheter. Hos Hoome, hittar du ett hem. Ett hem för små och stora, för unga eller äldre, för avslappning och sociala sammanhang. Ett hem där du och de du älskar allra mest kan växa och skapa nya starka minnen tillsammans.

Ambitionen är att fortsätta växa och öppna upp nya kontor över hela Sverige. Vi är glada att få vara en del av deras framtida resa och att hjälpa dem med vår långa erfarenhet från att skapa och bibehålla starka varumärken.

Vi kommer att hjälpa Hoome Mäkleri med att skapa en röd tråd genom hela varumärket. Vi kommer att skapa en stark sammanhållning mellan deras värdeord, erbjudande och kundförväntan med hjälp av en stark strategi och uppdaterad varumärkeskommunikation.

Läs mer om hur vi jobbar.